Stránky

neděle 14. května 2017

festival mini


Byli jste? My ano!
A bylo to úžasné.
Miluju design, miluju krásné věci, miluju krásné osobnosti, miluju kreativitu, originalitu, jedinečnost, příležitost poznat nové lidi, miluju kávu a skvělé jídlo!

Včera jsme se ocitly v ráji.
Pojďte se se mnou ohlédnout za včerejší návštěvou festivalu MINI.
Do místa plného skvělé atmosféry, inspirace, nových příležitostí a krás.

Omnifera, jedinečné české šátky k nošení dětí. Šátky s příběhem. ♥




Amadito&Friends, obchůdek s převážně anglickými knížkami. Hervé Tullet, The tree, ...



Bezkonkurenční hračky Andrea Tachezy.


Arki, tolik vkusné, hravé, designově dokonalé!


Bess, slovenská značka dětského oblečení. Ach♥


Rozkošné, stylové kousky Bubba*Chic.

Břichopas, slov netřeba. ♥


Chytrá opička, internetový obchod nabízející kreativní, kvalitní a vkusné hračky. 


Shark in the park, vkusné a originální oblečení pro všechny šelmy!


TOP novinka festivalu nejen za mě. Domki. Drátěné, jednoduché domečky pro děti.


Done by deer, moderní, designové, jemné potřeby a hračky pro děti. 


Duomamas, funkční a stylové oblečení dětem i maminkám.

Fór kids představilo značku Small Rags.

Haloo, slovenská značka originálního oblečení a doplňků.  Ty korunky! :)


Hojdavak, legendární prodejce houpacích vaků pro miminka, větší děti i dospělé. Krásná a praktická záležitost.


Osobitá Kitchenette a její obchůdek pro každou neplechu. Ať už v kuchyni nebo dětském pokojíčku. Zatímco mě přirostla k srdci samotná autorka, Lili si zamilovala žirafu. ♥ 

Kutulu, české designové hračky s příběhem a kulturou. Hračky, které mluví. Opravdu! Naslouchejte. Houpejte a točte. ♥


Šimido, waw! Jestli nás něco dostalo se vším všudy, je to respektující a láskyplná dvojice, která stojí za značkou Šimido. Dětské oblečení, recy sukýnky, skřítkovské mikiny (ty jsou úplně nej), lesní skřítci, medvídci, lesní pexeso, magnetky a v neposlední řadě- DOMEČEK PRO SKŘÍTKY, o kterém se dnes Lili i zdálo. Děkuji za příjemné povídání.♥



ElíBelí se na podzim postará o hlavičky mých divoženek. Turbany s krajkou tak krásně sedí a jsou tak stylové a jemné. Jako každý kousek této něžné autorky. ♥


Naše srdcová záležitost, Utukutu. Moc ráda jsem poznala hravou rodinu stojící za touto skvostnou hračkou. Divoženky si hrály jako by houpačku doma neměly a bylo skvělé jejich nadšení pozorovat. ♥ Více fotek si prohlédněte zde →klik.




Pikle z pytle/Kufříkov, si holčičky užily na maximum. Tato snová záležitost obě naprosto učarovala a já se jim ani maličko nedivím. Originální nápad, design kufříků, provedení, jednoduchost, hravost, styl, fantazie, ... Tolik příběhů a možností. Must have! ♥




Tokyobike by urbane, designová kola a doplňky pro stylové děti a jejich rodiče. 




Rozmar Kopecká, něžné autorské hračky a knížky. ♥


Něžná tvorba Lumpky. ♥ Čelenky, korunky, batůžky a kabelky. Lili byla v sedmém nebi. A narozeniny jsou jisté. :)) 


Mamiee, vše pro samostatné, hravé děti. 

Mimijo, ty nejkrásnější, nejstylovější kojicí korále! Bylo mi ctí poznat jejich autorku a jedny z nich si odnést. Juch, Amélie si má s čím hrát a můj hrudník přestávají zdobit stroupky od škrábaní. :)



Konečně jsem měla tu čest osobně poznat mě moc sympatickou osobu stojící za značkou MMM.
Energická Marťa je přesně taková, jakou jsem si ji představovala. Díky za milé setkání a Tvou originální , kreativní a fascinující tvorbu! 



***




 Uf! Tak jak se vám přehlídka líbila? Že tu několik úžasnosti chybí? Ano!
Třeba taková BeBirdie, se kterou se mi tak hezky povídalo, že jsem zapomněla udělat alespoň jednu fotku. Nebo Nadoma a Naven, kam jsem se zapomněla vrátit pro ty nejkouzelnější kytičkové kraťásky oběma holčičkám. Vigvam Design, kde bylo k vidění nejen tee-pee, baldachýn a doplňky k nim, ale i mé lapače snů. 
Tolik a mnohem víc ještě dnes na dětském prodejním festivalu Mini. Neváhejte. Stojí to za to!
Já tleskám, holčičky vzpomínají a těšíme se na další kolo.♥


Žádné komentáře:

Okomentovat

Mockrát děkuji za milý komentář! :)