Stránky

středa 17. srpna 2016

tři


Tři svíčky, jeden dort, čtyři maminky, osm dětí, dva tatínci, jedny rozbité dveře, čtyři dárky, stůl plný jídla a dobrot.
Ale o tom jindy. Nebo nikdy. 
Teď pár slov pro ni. 
.. protože Lili má TŘI. ♥

Má maličká...

Chtěla bych být jako Ty.
Vidět prázdno na talíři plném brokolice, když tam to prázdno vidět prostě chci.
Hřát se na slunci přesto, že prší, protože na sluníčku je přece líp.
Být lvem nebo koťátkem, krtkem nebo třeba i fixou, když mi v tý kůži člověčí není zrovna dobře.
Chtěla bych vidět svět Tvýma očima.
Vnímat ho jako nekonečnou hru plnou radostí, kouzel a neobjevených pokladů.
Chtěla bych umět tolik odpouštět a mít Tvé pochopení, Tvou moudrost.

Děkuji Ti, že mi dáváš občas pěkně zabrat.
Děkuji Ti, že jsi mým zrcadlem, průvodcem, parťákem a mou oporou.
Děkuji Ti, že mě pořád trpělivě učíš.

Přeji Ti, ať jsi stále taková, jaká jsi. Buď svá. Jen tak můžeš být šťastná a dokázat všechno na světě. 
♥♥♥


3 komentáře:

  1. Krásný! Jeden z nejhezčích článků, jaké jsem kdy četla. Vše nejlepší!

    OdpovědětVymazat
  2. Wow! To me az dojalo! Krasna slova! Taky mám doma čerstvou roční a 3letou...srpnové krásky:-) OL zdraví OL...Anicka

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkuji za milý komentář! :)