Stránky

sobota 6. srpna 2016

Amélie/ dva měsíce


Dnes, za necelou hodinu, zakončí Lia druhý měsíc svého života.
A oslaví jej ... spánkem. Jak jinak. ♥



Je úžasný být mámou těch dvou krásných víl.

Lilien je stále vzorná ségra, která hlásí každý 'bobek', odhání obdivovatele i obdivovatelky, mačká a obětuje svůj prst místo prsa, když jsem ve sprše,  tulí se k ní ve spánku, hladí ji, když se ráno probudí, sem tam prohodí "Ami pocem, pocebuju pusu! No šuuup, dej mi pusu!" :))

Lia  zůstala spícím a neustále kojícím se miminkem.
Když je v šátku a já poctivě houpu, chodím, kojím, je vzhůru maximálně 2-3 hodiny denně a to jen proto, že po večerech pracuji a ona musí být mimo šátek, v tátově náručí. 
V tu dobu ale rozdává samé úsměvy. Pláče jen když už se jí táta okouká. :))



K mému velkému nadšení, vlásky pořád drží. 
Co víc, ony dokonce rostou a kroutí se! :D



...co jsem už ale vypozorovat svedla...
Lia je typický blíženec.
V pěti vteřinách mi stihne řádně vynadat i se vysmát.


Program měsíce:
-návštěva vlastivědného muzea, Zoo, aquaparku, farmářských trhů, dědečkové a babičky, výlet do Přerova, kde se ukázalo, že ani Lia cestování autem zrovna nemusí, pár koupaček na Poděbradech, kávičky se sudičkami a kojo-piknik.



Váhu ani délku aktuákné nevíme, ale už jsem netrpělivá a hrozně zvědavá, kolik jí na kontrole naváží.
Ač je ještě na velikosti 56, pořád má tu schopnost- růst před očima.♥

pět týdnů

šest týdnů
osm týdnů
dva měsíce

Žádné komentáře:

Okomentovat

Mockrát děkuji za milý komentář! :)