Stránky

neděle 20. září 2015

Vintage na Wurmově



Teď už profláklý bleší trh se v Olomouci pořádá od roku 2011.
Já jsem ho zaregistrovala až v květnu tohoto roku. 
Od té doby jsem jej navštívila čtyřikrát. Z toho dvakrát jako prodejce. A u tohoto čísla jistě nezůstanu. :) 




Už je to nějaký ten pátek, co se zabývám malováním na textil a výrobou lapačů zlých snů. 
Jak většina mých "fanoušků" ví, svou nabídku prezentuji na svých facebookových stránkách a na Flér.cz.
Nikdy mě ani ve snu nenapadlo, že by to kdy mělo  být jinak a mé výrobky by si zákazníci před koupí mohli ochytat, zeptat se mě na to, co je zajímá. 
Ta představa byla ale božská a po tom, co jsem  při jedné z procházek parkem narazila na tuto akci, která právě probíhala, chtěla jsem toho být součástí. 



A zadařilo se. Aby ne. Bylo to snadné. Prostě vyplnit a odeslat přihlášku. Halelujah!
Teď jen stihnout udělat aspoň několik málo lapačů na ukázku dopředu. :)
Ale i to se zvládlo, i když za pět dvanáct. 

Ráno několik málo dodělávek, balíme stan, Lili hračky, knížky, papíry na malování, pořádně se oblékáme, startujeme červený šíp a jedem!


Na místě jsem okouzlená prostorem, atmosférou... 
Ač akce byla v samém začátku, už to tam žilo a bylo to skvělé. Jiné.
Neobyčejní lidé- takové jen tak nepotkáte. Nebo si jich nevšimnete. Nebo jsou v přestrojení? Snad ztracení? Tady to působilo jako by každý mohl být a byl sám sebou.
Bylo to osvobozující a tento pocit jsem si celý den fakt moc užívala.

Mimo to a fakt, že jsem dokonce i nějaké lapače prodala, rozdala několik málo kontaktů, najdete tu taky krásné autorské práce a jejich fascinující autory, hračky, oblečení, nábytek s příběhem, domácí zubní pasty, zahlédla jsem i knihy od Baobabu, které v Olomouci jen tak neseženete, občerstvení literární kavárny Druhý domov, potkáte inspirativní a obdivované bytosti (ač z povzdálí) jako třeba "ty z lesa" → klik . . odpočinete si a naberete sílu. :)






Vyžití tu měla i Lili. 
Dílničky byly tedy spíše pro starší děti (UNO, pexeso, malování...), ale našemu éru stačil kyblík s křídami, nabízené řetízky, ochoz budovy, který obíhala pořád dokola, socha na nádvoří a mé boty. :)



Pár praktických odkazů na konec.
Více o Vintage marketu si můžete přečíst zde →http://www.vintageolomouc.cz/
Na aktuální informace a  konání marketu můžete číhat zde → https://www.facebook.com/VintageMarketOlomouc-218660198202448/timeline/
A nezapomeňte na kavárnu Druhý domov zde → https://www.facebook.com/kavarnadruhydomov?fref=ts  






Žádné komentáře:

Okomentovat

Mockrát děkuji za milý komentář! :)