Stránky

čtvrtek 24. září 2015

miluju a maluju


Dnešek byl dnem, kdy jsem potřebovala pořádně uklidit (to nedělám moc často :)), dohnat pár zakázek a Lili zase půl dne prospala. 
Aby ne. Už dlouho jsem nebyla na nohách v sedm ráno!
Den jsme tak odstartovaly až ve čtyři. 
Lili vlastně právě obědvá. :-D
A co děláme, když už je venku tma?




 Já zase šoupu nábytkem. Začíná to být při úklidu tradice. Vždy něco přesunu, posunu, předělám, oddělám ... 
Teď přišla řada na koutek Lili. Vlastně nikdy jsem nebyla spokojena s jeho umístěním, ač byl na místě praktickém. 
Dnes jsem ho šoupla do rohu a Lil byla se změnou  spokojena natolik, že celý den malujeme (nezvyklé, obvykle u ničeho nevydrží). 


... a tak na papír tiskneme ručičky a u toho se Lili učí barvy - spíš je vyslovovat a míchat než rozeznávat, 


... testujeme tiskátka z Tchiba, brčkem rozfoukáváme mokré, barevné kaluže, 

¨




... následně si výtvory zdobíme zdi. 


Mám moc ráda tyhle líné, poklidné dny provoněné čistotou. :)
Tak. A už by mohla jít spát, hmm? 
Tak jo. Ještě pohádku. Dnes spíš knížku ... 

♥ ♥ ♥



Žádné komentáře:

Okomentovat

Mockrát děkuji za milý komentář! :)