Stránky

sobota 7. května 2016

kousek knihovny/ Svojtka


Milujeme knížky. každý den, každý večer,
A k těm TOP patří knihy od Svojtky! 


Nakladatelství Svojtka a Co. jsem poznala díky dědečkovi, který Lili zásobuje knížkami už od  jejího roku a půl. 
V té době byla na takové knížky ještě malá  a zvládla je dost poničit.
Vše napravila izolepa a dnes Lili 'čte' ostošest- a s citem. :)

Kdepak bydlí zvířátka





Kdepak bydlí lední medvědi? Kdo se skrývá v téhle noře před liškou? Kdo postavil tuto hráz?
Knížka plná roztomilých ilustrací, domečků, zvířátek, odklápěcích okének nás baví! 
→ https://www.instagram.com/p/08BbwjK7bP/

Otevři okénko- barvy




Osobně se mi moc nelíbí ilustrace, ale co se týče zadaných úkolů, složitosti, využití, dávám jedničku s *.
Lili barvy hodně dlouho nezajímaly a vlastně dodnes (2 roky a 8 měsíců) je vnímá tak nějak po svém.
Barvy jsou u nás 'jako sluníčko, jako bláto, jako krtek, jako kytička, jako jahůdka, ... '.
Ale má pravdu. No ne? :)
Zpět ke knížce.
I když barvy dodnes nefrčí,  naučila se díky ní rozeznat strom od keře, třídíme auta na malá a velká, počítáme medvídky v hračkářství, hledáme pandě ztracené rukavice, motýlky poletující po louce, dříve v policích s hračkami hledala to, co jsem ji zadala. :)

Otázky a odpovědi ze světa zvířat




KDE mohu vidět koalu? JAK si pavouci budují své pavučiny? PROČ vlci vyjí?  Mají všechna zvířata ocasy- ANO ČI NE? CO dělají krávy v noci? K ČEMU mají nosorožci své rohy? KTERÝ z konců žížaly je začátek/konec? KDO tu udělal hromádku?
Na těchto knížkách mě nejvíc baví to, že i já se dozvím spoustu nového. 
Člověk má trochu pocit, že dokud nezačal číst dětské knížky, vlastně nic nevěděl. :-D
A to nemluvím o tom, jak na jak dlouho zabaví Lilit. :)
Spousta krásně zodpovězených otázek pro malé zvědavce.
Samozřejmě nechybí okénka, která prostě milujeme! V této knížce je jich více než 60. :)
Vyšlo také: Otázky a odpovědi- podívej se pod obrázek, ze světa dinosaurů, z našeho světa.

... a jako poslední (zatím)
Malý průzkumník- Moje úžasné tělo





Je to skvost. 
A u nás hodně aktuální. 
Těhotenstvím se Lili  rozšířily obzory, zájmy a návštěvy u porodní asistentky ji naprosto fascinují.
Doma si po každé kontrole hraje "na Kristínu", hledá nožičky, zadeček, promačkává, poslouchá srdíčko a maluje mi po bříšku (to teda 'pravá' Kristína nedělá, ale Lil má své vlastní praktiky).
Začaly ji zajímat emoce, s prvním odřeným kolenem poznává bolest.
Hledala jsem dlouho knížku, která by ji dokázala ukázat, odpovědět. 
A jako vždy, když potřebuji, na blogu Madame Coquette jsem našla. → klik
Terezka na svém blogu popisuje a seznamuje s celou edicí MALÝ PRŮZKUMNÍK.
Konkrétně o této knížce napsala:
Tahle mě uchvátila ze všech nejvíc. Na tématických dvojstranách se dozvíte, proč jsme všichni tak rozdílní, odkud jsme přišli na svět, jak naše tělo pracuje, kam putuje naše jídlo, co dělá náš mozek, proč vidíme a slyšíme, proč se někdy necítíme dobře a jak se máme o své tělo starat. Všechno tak jednoduše a názorně! "
 Amen, Co víc?
Prostě skvělá! 

Všechny knížky a mnohem víc najdete zde→ KLIK.









1 komentář:

Mockrát děkuji za milý komentář! :)