Stránky

čtvrtek 3. března 2016

drobné radosti


Vstávám po šílené noci.
Je osm  a já nevěřícně mžourám na svou spící holčičku.
Má období, kdy už mě v sedm tahá z postele.
Úžasné! Stihnu se v klidu nachystat, zatopit, připravit snídani...
Je ošklivo, ale nás přesto čeká krásný a pohodový den.
A na to je třeba se soustředit. ♥


V devět zvoní zvonek, za dveřmi úsměv Terky a spící Kristiánek.
Naladíme se do pohody a za chvíli už utíkám otevřít Míše, naší bohyni, která k nám jezdí na soukromé lekce jógy.
(Jo, jsme strašně vděčné mámy a nejraději bychom ji vždy po cvičení uctívaly. :) Míšu můžete podpořit na jejich facebookových stránkách → klik. Je opravdu úžasná , dává nám příjemným způsobem pořádně do těla a i Lili ji už při druhé návštěvě přijala, což je pro mě moc důležité. :))

Po hodině cvičení sedneme k čaji a probouzíme se.
Míša se Stelli odjíždí a já chystám rychlý oběd, u kterého s Terkou probereme možné i nemožné...
Zkrátka má oblíbená dámská jízda, ke které se zcela ojediněle přidá i místní pošťačka.
(Po několika měsících si zase zkusila, jak asi funguje náš zvonek?)


Boží!
Vím, co vytáhnu.
Stejně tak vím, že budu překvapená jako před rokem, protože fotky jsou prostě oproti skutečnosti NIC a práce Vendy DOKONALÁ!


Jak jsem psala, je to skoro rok, co jsem objednávala od BeBirdie naposledy→klik.
Od té doby Lili její kalhoty stále nosí a kdybych uměla prát, jsou jako nové. 
Protože neumím, zdobí je pár flíčků a já vyčkávám na tu pravou látku, abych mohla objednat další.
Vendy v jednom kuse provokuje a přidává na své stránky →klik úžasné, designové látky. 
Ach, ale světlé. škoda je zase hned zničit. No ne?!
Před čtrnácti dny ...


... a bylo jasno. 
Neodolala jsem a objednala harémky jak pro Lilit, tak pro miminko a jako bonus Beanie.


Opět- ta hebkost, kvalita látky, provedení, vzor, to, jak sednou, sluší a jak voní! ♥

(Verze pro chlapečka).


Už se těším, až spolu budou sourozenci ladit. ♥

Mějte kouzelný den a radujte se z maličkostí.
Milujte a 'rozmazlujte' nejen své děti, ale i sebe.

1 komentář:

  1. Gabri, moc krásné kalhoty. Taky bych do nich šla, jen nevím, jestli už nemám velký kluky. Krásnou noc, iva

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkuji za milý komentář! :)