Stránky

pondělí 12. ledna 2015

Montessori v Olomouci


A už to víte?
A byli jste tam?
My ano. A stále se vznáším! 
Chci být opět dítětem a mít tu možnost! 


Den, kdy Lili opustí mé věčné obětí a nastoupí do školky je ještě daleko. Ale využili jsme příležitosti a přijali pozvání na den otevřených dveří nově zřízené školky v Olomouci na Vídeňské ulici.
Ano, na Vídeňské. Ta ulice sousedící s parkem, nedaleko tramvaje, plná kouzelných domů, které ukrývají  místnosti s vysokými stropy a podlahami z parket (sen- nechala jsem se unést). Zkrátka. Pohádka!

Jeden z těch domů se teď může navíc pyšnit skvostem mezi školkami. Ráj pro děti. Ráj i pro mě.
Piáno, koutek pro tvořílky, malíře, zeměpisce, milovníky zvířátek, matematiky, v montessori známé tácky s aktivitami, tolik prostoru pro omyly, chyby, nápravy, rozvoj ... každá, jedinečná duše si přijde na své. :)



Děkuji všem, co mají vznik této školky na svědomí , za možnost ji navštívit, přeji úspěch a  spoustu dětské radosti.



1 komentář:

  1. Já jsem o Montessori dost četla, ačkoliv dítě ještě nemám.. ;)) Ale dost jsem se zasekla u částky, na kterou vyjde "školné" na rok.. a to když člověk má jedno dítě... Tak ačkoliv se mi tato školka dost líbila, tak kvůli ceně bych na ní bohužel neměla :((

    Sororessa
    A.

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkuji za milý komentář! :)