Stránky

pondělí 2. června 2014

nostalgická

 ... výroba sirupu z černého bezu.


Je o skoro rok, co jsem se v neskutečném horku, s rostoucím bříškem a pomalu neschopná jediného kroku, vydala doslova oškubat jediný černý bez široko daleko kvůli výrobě sirupu. 
Ten den s sebou nesl hodně a  doslova se mi vryl do paměti. 
Ty vůně, pocity, okolnosti kolem, radost, že jsem překonala sama sebe a pustila se do něčeho nového. 
Když to tak čtu, zní to jako bych letěla do vesmíru. 
Ale pro mě, vlastně nás, to byla opravdu velká věc :D ... 
Zkrátka.
Když jsem tento rok ucítila kvetoucí bez, vybavila se mi ta krása loňského roku.
Aaach, ta vedra, těhotenství, narození Lili ...
A i když ten loňský byl dost nepovedený, prostě jsem si to tento rok zopakovala.:) 

Gabriela*



Žádné komentáře:

Okomentovat

Mockrát děkuji za milý komentář! :)