Stránky

středa 3. května 2017

let's go!


Nevím jak to máte vy, ale mě tento způsob jara děsně štve!
Zima, zima, déšť, teplo, déšť, déšť se zimou, vítr, teplo.


Štvou mě i životní situace a překážky, které mi vesmír (asi?) staví do cesty.
Štve mě den ode dne víc to, že tyto situace nechci neumím řešit.
Štve mě, že je vůbec musím a mám potřebu řešit ač mám to nejvíc na celém světě. 
Své dvě divoženky a tu možnost luxusu-trávit s nimi svůj čas.  A že ten dnešní čas byl super vydařený!



Prostě jsme byly. 
Spolu
Ochutnávaly vítr, písek, kamínky (to si Amélie nenechá ujít), vůni jara, skákaly, houpaly se, smály se, povídaly si o všem a ničem, válely se v písku. Miluju tyhle paprsky prozření. Kéž by jich bylo spolu se sluníčkem víc a víc. Víc pro nás všechny. ♥




Dáma už se fotit odmítá- pokud nestojím o fotku, kde má otrávený pohled, záda nebo pusu dokořán-plnou rozžvýkaného kornoutku od zmrzliny. Tak tady aspoň se zmrzkou na rtu. :))




Jejich sesterské chvilky. Tak moc magické.

Radujte se z každé maličkosti, hledejte na všem to pozitivní, milujte své děti, milujte sebe.
Já to jdu taky zkusit. ♥


***

Část písečného outfitu Amélie tvoří
•super odolné a funkční legíny Duomamas→klik
• capáčky Lodger z  Proděti.cz→klik

Žádné komentáře:

Okomentovat

Mockrát děkuji za milý komentář! :)