Stránky

sobota 10. prosince 2016

pekly jsme


Zase jsem jednou chtěla být super supermámou.
Nejen že jsem se rozhodla upéct perníčky.
Já jsem se rozhodla péct zdravé perníčky!


Tři pokusy, mouka všude, vejce všude, lepek zavedený, těsto se trhalo, lepilo, málo sladké, připálené, v koši, ve lasech ...
Smekám zas a zas před těmi, kteří si pečení dokázali užít.
Já jsem ráda, že je to jen jednou za rok a slibuji si!
Příště bez experimentů! :)


Nakonec to ale byla docela zábava.
Po tom, co se zapojily obě holčičky.


Lia se snažila ochutnávat a válet těsto, Lili nejdřív vykrajovala, ale protože těsto bylo spíše tvrdé, po chvíli si raději začala vymýšlet a hrát příběhy o zamilovaném sobovi. 
Celý proces se tak stal procesem mnohem příjemnějším a zajímavějším. :)



A jaký recept jsme to vlastně použily?

*400 gramů špaldové mouky, 70 gramů másla, půl lžičky jedlé sody, dvě vejce, 80 gramů třtinového cukru (drceného), dvě lžíce medu, dvě lžičky perníkového koření, holandské kakao (na barvu).

Upozornění!
Nedělejte je, nebo si recept upravte. 
Těsto je tvrdé, tuhé, trhá se. 
Ale perníčky jsou nakonec dobré.
Všechno sladké se dá sníst.
Teda u nás to tak funguje. :-D

Upozornění pro sebe samu!
Na zdobení se vyprdnout. 


Pečení zdar a prosím, že v tom nejsem sama? :) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Mockrát děkuji za milý komentář! :)