Stránky

středa 14. prosince 2016

paví triko


Nic nekupujte. My nic nepotřebujeme. Kupte raději sobě. Máme všechno. Nic nechceme...
Však to znáte.


Každý rok je to stejné. 
Ale mně to vlastně přijde hrozně milé a mám to ráda. 
Je hezké, když si člověk žije ve svém vesmíru s vědomím, že má vše. :)

Ale vymýšlejte jim potom "něco" k Vánocům, že?

Miluju osobní dárky. Nadevše.

Mí prarodiče se konečně loňský rok dočkali lapačů snů. 
Letos?
Tak třeba dědeček dostane tričko,
Tričko potřebuje každý.
Nebo ... minimálně nikoho neurazí.
To naše dokonce i pobaví. :)

Lili pradědečky a dědečky donedávna neuměla rozlišit.
Nedělala mezi nimi rozdíly. Oni se totiž jak na potvoru i stejně (nebo dost podobně) jmenují. 
Když nám ale o některém vyprávěla, ztráceli jsme se. 
A tak máme "dědu Milana co má kočičky a babičku Staňku", "dědu Milana co mi vozí ovocíčko" a dědu Miloše= "dědu Páva".


Můj dědeček totiž už roky umí dokonale napodobit páva. 
Lili si díky tomu získal a získává dodnes. 
A tak to má.

Letos dostane osobní triko se svým 'jménem'. :))


Na takové vlastoručně vyrobené tričko potřebujeme:
Tričko, barvy na textil, štětec, šikovné ručičky, utěrku, žehličku.


Páva jsme udělaly tak, že jsem Lili pomalovala ruku barvou na textil.
Tu potom obtiskla na tričko (místo kam tisknete/malujete by mělo být podložené papírem, aby se vám motiv nepropil i na zadní stranu trička).


... domalovala detaily, 


a travičku, aby měl páv co zobat. :)


Po zaschnutí je potřeba motiv přes utěrku řádně zažehlit.
Voilá, originální dárek je na světě.
A dědeček má v čem spát. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Mockrát děkuji za milý komentář! :)