Stránky

pondělí 7. listopadu 2016

Testujeme/ Lily Sling Taiga


Po dlouhé době se k nám dostal šátek. který jsme mohly otestovat.
Recenze, která neříká ANO ani NE?
Čtěte dál.


Název: Lily Sling Taiga
Vyrobeno: v Rusku
Složení: 100% bavlna
Gramáž: 140 gr/ m2
Cena: nedopátrala jsem, tipuji do 3000 Kč


Poprvé jsem šátek viděla na fotce mé kamarádky, které neskutečně sedl!
Moc se mi líbil. 
Jednoduchý a nenápadný vzor, nevýrazné barvy (černá/ hořčicová), přesto dokázal upoutat. 
Takové mám ráda. 
Šátky, které mohu kombinovat se svým šatníkem. :)


Když se mi však dostal ke mně, byla jsem trošku zklamaná.
 V rukou už jsem pár kousků měla- ať už čistě bavlněných nebo s příměsí...
Žádný ale nebyl tak moc... tuhý?
Na omak asi jako to staré nemocniční prostěradlo? Ubrus?
Těžko popsatelné.
Hezky se dotahoval, nepovoloval, držel jako přibitý, uzel 'tak akorát', tenký, ale ten dotek... 

¨

Nošení šestikilové Amélie bylo však i po celém dni relativně pohodlné. 
Nemohu napsat, že bych ji necítila, ale ramena nebolela a to ani přes její křivé pózy- což oceňuju. 

středový štítek parádně ladí :)

Jsem moc vděčná za možnost si Taigu vyzkoušet.
Nepatři sice k nejlepším šátkům, nejspíš nepotěší rodiče s těžšími dětmi, materiál mi vážně moc nesedí, ale je pohodlný, příjemně se s ním pracuje a vypadá fakt moc dobře! :)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Mockrát děkuji za milý komentář! :)