Stránky

sobota 15. října 2016

Tipy na Vánoce


Už je to tu.
Půlka října a s ním otázka: 
"Co máme koupit holčičkám k Vánocům?"
Tak nějak jsem vždy věděla, co říct, ale letos?
To už jsou vážně za chvíli Vánoce?
... a tak jsem využila toho, že se dnes Lili probudila s teplotou, kouká na pohádky a já na to, co by ty mé malé vílinky mohlo potěšit.



Hromadně jsme se shodli, že stará kuchyňka -ač vypadá krásně a je vyrobena s láskou- není úplně praktická a pro hru dostačující. 
Chybí jí poličky, skříňky, háčky,... a co dřez?!
Vybraly jsme tedy  kuchyňku  DUKTIG IKEA, se kterou si zanedlouho vyhrají obě holčičky. :)



Dětskou kytaru si vybrala Lili sama.
Touží po ní už několik měsíců a je rozhodnutá, že si ji koupí hned, co bude mít v pokladničce dostatek 'penízků'.
Tak se uvidí. :)
Dnes jsme pátraly a objevily tyto tři krásky.
Prý si ještě musí rozmyslet, která se jí líbí nejvíc.
První je vyrobena německou firmou Legler, další dvě jsou dílem francouzské společnosti Vilac
Všechny tři můžete najít zde → klik
(... a ne že nám vykoupíte růžovou- Lili v ní vidí pohádku Píseň moře. Myslím, že vyhraje. :))


Byla to celkem nevinná a rychlá návštěva večerky.
Teda byla by, kdyby ...
Zkrátka, chlapeček musel autíčko vyzkoušet a Lili ještě nikdy nic nezaujalo víc.
Přiznám se, že do těchto věcí moc nevidím a tak vybírám spíš podle vzhledu, ceny a velikosti.
Tento černý Mini Hummer  na ovládání mi vzhledem přijde ucházejicí, velikostně... no, je jen o něco větší, než velká myš, takže dobrý a z ceny se mi panenky taky neprotočily. :)
Jen teda nesplňuje požadavek- "čehený jako jahůta". Tak pátrám dál...


Miluje razítka!
A já miluju Flér, kde jich najdu vždycky tolik!, že nevím, na které koukat dřív.
Protentokrát Papillon dětem. →klik


Po dárcích Am jsem pátrala na Proděti.cz.
Prvním tipem je Primi Passi, stůl na zatloukání.
Lili, ač si s hračkama moc nehraje, zatloukání bavilo vždy. 
Snad by mohlo bavit i druhou holčičku. :) 
Primi Passi zvířecí farma.
Jedna z nejpovedenějších vkládaček. 



Woody didaktická vkládačka
Krabička s deseti obrázky na dřevěných destičkách a 
výřezy různých tvarů, velikostí a barev.
Vystřihovánka- Noční lety
Přijde mi kouzelná a musíme ji nutně mít!
Sovu společnosti NaPoli  koupíte (stejně jako tři následující knížky) na stránkách Agátin svět →klik

... protože ona vidí příběhy i v hromadě rýže.


... přijde mi naprosto kouzelná.
Měla jsem ji v rukou už několikrát, vždy vzala jinou. 
Tentokrát už ji nepoložím. :)
Jak se máš, Eliško?
... myšky jsou u nás aktuální.
Myší pohádky, myší díry na procházkách, tatínek sem tam vypráví o tom, jak mu proběhne pod nohama myška v práci... v knížce ji ještě nemáme.


Mapy vydavatelsví Host.
... myslím, že tento skvost není třeba představovat.
Před pár týdny byla oslava knihy vidět všude.
Božská! 
Plná kouzel a krás světa. 


... něco moc milého na dobrou noc.
(tímto Tě zdravím, maminko, posílám slíbené tipy na knížky :-D)

***
Co najdou pod stromečkem Vaše děti?
Budu ráda za další tipy.
Obzvlášť pro  půlroční, která už teď všechno má. :-))

2 komentáře:

  1. Na tomto odkazu na Dej mi dárek mám wishlist pro mou dcerku, která je o pár měsíců starší, tak třeba se tam bude něco líbit ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. https://dejmidarek.cz/wishlist/?theuser_id=7050
      a díky za tip na razítka ;)

      Vymazat

Mockrát děkuji za milý komentář! :)