Stránky

pátek 15. ledna 2016

dvacátý týden


Devatenáct týdnů nosím pod srdcem druhé miminko.
Je to tolik jiné, tolik krásné... 
A tak rychle to letí!


Čekání na Lili bylo jiné.
Zdlouhavé, snad nekonečné. Tedy aspoň tenkrát mi to tak přišlo.
Je to jako včera, když jsem zjistila druhé těhotenství a to už se vesele blížím k půlce!

 A co máme za sebou?

Na přelomu desátého a jedenáctého týdne jsem s miminkem navštívila první ultrazvukové vyšetření (ano, pouze), kde pan doktor těhotenství potvrdil, zkontroloval přítomnost srdíčka, vyloučil těhotenství mimoděložní a udělal vyšetření z krve na cukrovku, štítnou žlázu a další. 
To byla má první a prozatím poslední návštěva ženského lékaře.

O pár dní později  nás čekalo vyšetření genetické. 
Miminko však bylo moc maličké, tak se sem vracíme znovu o několik dní poté.
Vše vypadá v pořádku a my máme konečně od doktorů na nějaký čas klid. :)

Začínám navštěvovat soukromou porodní asistentku, se kterou konzultuji svůj aktuální stav, ona kontroluje tlak, váhu, dělohu, to, jak se celkově miminku daří,  jeho srdíčko, povídáme si o tom, co normální a běžné je -co naopak není. 

V osmnáctém týdnu, když klidně ležím, cítím konečně jasné pohyby miminka. 
Ne kopance, prostě jemné vlnění. To pravé, nefalšované přichází 12. ledna v noci, kdy maličké protestuje proti mému lehu na boku. :)) 

Těhotenství probíhá ukázkově a jsem přesvědčená, že to tak bude i nadále. ♥

Jak probíhají přípravy?

Jsem impulzivní a když mě něco napadne, potřebuji to zrealizovat, pokud možno, hned! 
Takové mé prokletí, trošičku.
Na druhou stranu jsem ráda, že budu mít vše brzy přichystané, potom už jen ladit a těšit se. :)

Naše skříň s výbavičkou pro miminko tedy skrývá nejeden poklad. 
Kyblík na koupání, 2 krásné osušky, látkové plenky (klasické čtverce, Anavy kalhotkové plenky a plenky svrchní), parádní oblečení (převážně z druhé ruky), sestavili jsme košík na miminko, ve kterém Lili vozí pandy a panenky, čekáme na nové nosítko, kosmetiku od Eoné, hnízdečko od MMMoje, hrazdu na hraní a kontrastní kartičky od Madame Coquette. 


Má předporodní příprava?

S Lili jsem měla jiné "starosti".
Porod pro mě nebyl důležitý. Nebo možná ano, ale ...
Dnes to celé vidím jinak a snažím se přípravu k porodu nepodcenit. 
První týdny jsem navštěvovala lekce jógy. Už nějaký ten pátek se chystám na to, cvičit doma. 
Jo! Jednou to fakt přijde! Už je na čase.

Jedním dechem jsem přečetla knihu- Hovory s porodní bábou, kterou bych nejraději četla znovu a znovu a doporučila ji všem, které porod čeká. Každý si v ní jistě najde své, i když její název je maličko zastrašující. :)
Aktuálně se snažím prolouskat knížkou Hypnoporod. Ta už se tak "sama" nečte, ale je taky úžasná! Věřím, že mi ještě hodně užitečného předá.

Tak. Více zase příště.♥
Chcete vidět, jak miminko roste, jak se nám daří a jak pokračují přípravy? Sledujte instagram.


Gabri a těšící se Lil.


3 komentáře:

  1. Moc krásně napsané. Držím palce, ať jde vše pohodově a dle představ. Hodně štěstí ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Dnes jsem to tu objevila a zavzpomínala si na své poslední těhotenství, tak podobné! A taky s holčičkou narozenou doma, taky s K.:) Gratuluju k Amélii a krásné sžívání se přeju! A moc hezky píšete, budu nakukovat, díky!:)

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkuji za milý komentář! :)