Stránky

úterý 17. listopadu 2015

co stůl unese



 Miluju snídaně! Kdyby je za mě někdo chystal, milovala bych je ještě víc, ale zůstaňme při zemi. :)




 Společně s podzimem/zimou u nás nastupuje až šílená potřeba jíst denně spousty ovoce. Hromady ovoce!
A zcela upřímně- maximálně mi to vyhovuje. 
Nakrájet jablíčko, banán, avokádo, kaki, kiwi, hrušky, physalis, mandarinky, přisypat semínka, oříšky + nějaký ten bonus, mi činí mnohem menší obtíže, než mazat rohlíky (občas to ujede) nebo Lili obdarovat jogurtem.







A co teprve ty snídaně tekuté! ♥

Babány, jablka, kiwi, chia semínka.
Banán, avokádo, mango, chia semínka

A co snídáte nejraději vy? Líbí se vám naše TOP snídaňová desítka? :) 




Jak ideálně míchat smoothies, jaké chutě se k sobě hodí, najdete například zde → http://www.svet-zdravi.cz/clanky/tekuta-snidane-jmenem-smoothies



1 komentář:

  1. Já snídaně taky miluju, je to nejoblíbenější jídlo dne. A nejradš mám ty víkendové, kdy člověk nikam nespěchá. Smoothie mám taky ráda, ale je pravda, že jsem je teď dost zanedbávala, u nás teď frčí na podzimní snídaně - vylepšený salát z jablek a mrkve :-)
    http://kamenurazu.blogspot.cz/2015/11/podzimni-snidane.html

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkuji za milý komentář! :)