Stránky

úterý 7. října 2014

etapy


                         


 Bylo to někdy 11.9. 2014, kdy jsem stavěla náš oblíbený komín, zvedla oči a uviděla její první krůček, který se odhodlala udělat  proto, aby odrazila  kočárek s medvídkem. ( rok a 3 týdny )



Dnes je 7.10, 2014 a já mohu napsat, že máme doma téměř stoprocentního chodce.
Stoprocentního doma. Při honu za potravou ji totiž nic nezastaví.
Venku, v divočině, máme padesátiprocentního badatele a průzkumníka, takže  krůčky a skoky Lili prokládá zkoumáním všeho, čímž ztrácí nad nožkami kontrolu a padá častěji, než by sama chtěla.

Napínala nás téměř měsíc. A já jsem vlastně hrozně ráda.
 Myslím, že rychlejší  přechod ze čtyř na dvě bych tak snadno nezvládla. :) 
Dostali jsme tedy se do stádia, kdy je nadlidským úkolem dostat se někam včas, nasnídat se jinde, než mimo domov, přijít někam čisté ( i když je náš cíl vzdálen 5 minut ) , pohybovat se po obchodech bez povšimnutí ( kam se hne, všechno lítá )  nebo si domů nepřinést hrsti trávy, kamení a listí ( myslím, že bude sysel- po mamince) ...

Nicméně, na tohle krásné období jsem se moc těšila a netrpělivě jej vyhlížela.
Přišlo, a já Tě, holčičko, vítám mezi dvounohými , jsem na Tebe ohromně pyšná a přeji Ti, aby Tvé kroky byly pouze úspěšné, jako doposud. ♥
(13 měsíců)








Žádné komentáře:

Okomentovat

Mockrát děkuji za milý komentář! :)